Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 marca 2011

Zasady dokonywania zakupów na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 112

Informuję, że zgodnie z porozumieniem zawartym w dniu 1 lipca 2004r. pomiędzy Szkołą Podstawową Nr 112 a Dzielnicowym Biurem Finansów Oświaty-Białołęka (DBFO) obsługę finansowo-księgową naszej placówki prowadzi wyżej wymienione biuro. Szczegółowe zasady obiegu dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy DBFO a naszą placówką określa instrukcja stanowiąca załącznik do porozumienia. W związku z powyższym:
1. Po otrzymaniu zgody na zakup pomocy lub wyposażenia od dyrektora lub wicedyrektora szkoły należy zgłosić się do pokoju nr 9 do kierownika gospodarczego lub sekretarza szkoły.
2. W celu dokonania zakupów za gotówkę należy pobrać zaliczkę i rozliczyć się z niej w określonym terminie.
3. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Białołęka rozlicza tylko faktury z następującymi formami płatności:
- przelew
- gotówka
W żadnym wypadku nie wolno dokonywać płatności kartą, gdyż w takich przypadkach pieniądze nie będą zwracane.
4. Składając zamówienia telefonicznie lub przez Internet nie należy wyrażać zgody na płatność za przesyłkę za pobraniem, gdyż faktury te też nie będą rozliczane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz